Ráno

Ráno

 

Pátek je dobrej den,

pojď, kámo, vypadnem

na velkou jízdu.

Zas budem bouráci,

co rádi utrácí

a chytaj novouu mízu.

 

Pátej den mám moc rád,

všechno se může stát,

jenom když prachy šustí.

V rokovym doupěti

vyhlížim oběti,

tam je to hodně hustý.

 

Všechno nebo nic,

můžeme mít.

Všechno nebo nic,

když budem chtít.

 

O půlnoci houstne dým,

vínem se spláchne splín

a všechno je tak volný.

Začíná noční lov,

teď stačí jen pár slov

a holky jsou hned svolný.

 

Já nebudu ti lhát,

dneska chci s tebou spát.

Tvá hruď mi nervy drásá.

Lásku ti můžu dát

jen jednou jedenkrát,

ráno je moje spása.

 

Všechno nebo nic,

můžeme mít.

Všechno nebo nic,

když budem chtít

 

Ref: 3x

Ráno chci dlouho spát,

ráno chci nechci hrát,

ráno nemám tě vůbec rád,

Ráno jsem hrozně zlej,

ráno mě nehledej,

ráno tě musím sbohem dát.