PRACHY V PRACHU

PRACHY V PRACHU

 

 

 

Probouzí se den a s nadějí, že tvá ruka slunce svírá,

Paprskům díky vzdávají sluhové deliria

 

Prachy jsou v prachu, číš už přetekla,

sám lehám do pelechu, ženská mi utekla,

nádobí roztřískaný, mám snad se o to stát,

v střepech však štěstí není, hvězda padá, co si přát.

 

A pak se zvedne prach, co ulpěl tobě na řasách.

 

Ref: Já stále hledám štěstí tvář,

        zapadlá v prachu dní se skrývá - tak co mi zbývá

        než změnit ten svůj kalendář,

        a věřit, že se jednou dočkám – tak už to bývá

 

 

A je to tady zas, já vím, ten hnusnej kvas, snad je to tím,

že lidé nevědí, co chtějí a všemu hned se s gustem smějí

 

A pak se zvedne prach, co ulpěl tobě na řasách.

 

Ref: Já stále hledám štěstí tvář,

        zapadlá v prachu dní se skrývá - tak co mi zbývá

        než změnit ten svůj kalendář,

        a věřit, že se jednou dočkám – tak už to bývá