KDYŽ TU NEJSI

KDYŽ TU NEJSI

 

Pár očí co měl jsem tak rád

modrejch jak den ,

ráj vůní kde mohl jsem krást

nádhernej sen.

Najednou něco se zlomilo v nás

nikdo už nechce dát víc ,

najednou slova jsou chladný jak mráz

jak zlato z tvejch náušnic

Ref. :

ó - ó -o - o Strach ze tmy mám ,

ó - ó -o - o čas proklínám ,
ó - ó -o - o ticho zpovídám ,

před sebou utíkám

Když tu nejsi ,

když tu nejsi - přízeň bohů hned ztrácím ,
když tu nejsi ,

když tu nejsi - tak rána jsou prázdný ... to vím

Pár malých snů pár malých lží,

hrad z písku noční liják vzal,

jen chci tě mít blízko jak dřív

jsi nejvíc o co jsem kdy stál

Ref. :

ó - ó -o - o Strach ze tmy mám,

ó - ó -o - o čas proklínám,
ó - ó -o - o ticho zpovídám,

před sebou utíkám

Když tu nejsi ,

když tu nejsi - přízeň bohů hned ztrácím,
když tu nejsi ,

když tu nejsi - tak rána jsou prázdný ...

když tu nejsi

 

když tu nejsi

přízeň bohů hned ztrácím,

když tu nejsi

ó-ó-ó - tak rána jsou prázdný ...když tu nejsi

když tu nejsi