Hotel na rozcestí

Hotel na rozcestí

 

V hotelu na rozcestí

čekají holky na štěstí

a stárnou.

Jen tak stárnou.

Znají fóry pasáků,

divný hlášky cesťáků

a stárnou.

Jen tak stárnou,

nic víc.

 

Ref:

Na chvíli, krásko, tě mám,

v hlavě pár zážitků nádhernejch,

mi zůstanou.

Nad ránem potáhnu dál,

s tou károu mám život svázanej,

touhou svou to znáš.

 

V hotelu na rozcestí,

kde se vážně všechno smí.

Jen nával,

věčnej nával

skývu míru na báru.

Noční šťára v lokálu,

bůh s náma,

bůh s náma,

nic víc.

 

Ref:

 

Hotel Zvon na rozcestí,

dům se špatnou pověstí,

Ráj touhy,

žhaví touhy.

Holky jsou tu divoký,

ceny řádně vysoký.

Sny pouhý,

jen sny pouhý,

nic víc.

 

Ref:

Na chvíli krásko tě mám,

v hlavě pár zážitků nádhernejch,

mi zůstanou.

Nad ránem potáhnu dál,

s tou károu mám život svázanej,

touhou svou.