Dám ti víkend

DÁM TI VÍKEND

 

Můj život klidnej zdál se a já ho žil tak rád,

Z bandou jsem chodil pít a big beat zkoušel hrát,

Potkal jsem holku krásnou, divokou jak vosý roj,

Nebe, peklo, ráj jsem poznal, věčnej nepokoj.

 

Hej, hej – kam všechno letí, tohle bys už měla znát

Hej, hej – už nejsme děti, nemůžem se prát

Hej, hej – kam všechno mizí, tohle bys už měla znát

Hej, hej – proč jsme si cizí, nemusíš se ptát

 

Do hlavy cpeš mi baby, kecy co nemám rád,

Nervy mi nervi baby, můj svět nechceš znát

 

Ref: //:Dám ti víkend, pouhej víkend,

        Dám ti víkend, nic víc://

                              Sólo:

Do hlavy cpeš mi baby, kecy co nemám rád,

Nervy mi nervi baby, můj svět nechceš znát

 

Ref: //:Dám ti víkend, pouhej víkend,                 (jenom jeden víkend

        Dám ti víkend, nic víc://                                   jestli budeš chtít)